söndag 4 januari 2015

DA CRAZYNESS SOM UPPSTÅR NÄR MANDA DA MANDA UPPLEVER ÅNGESTFRI OPTIMISM

Hej alltså hörrni!!!

Fakkin' FINALLY har jag något glädjande och icke deppigt att berätta: jag KAN rita!!11

Jag är 100% allvarlig när jag säger att detta kom som en chock. Jag tyckte om att rita när jag var barn t.o.m. början på högstadiet, och var väl helt okej, men sedan sist jag hade en bildlektion har jag typ inte rört en penna i syftet att teckna något.

Sedan bah köpte jag (hög på en dos av största möjliga spontana infall) promarkers när jag "behövde" göra av med resterande pengar på ett presentkort och åstadkom 2 (!) teckningar. Här är en av dem:


Jag vet inte hur jag ska beskriva hur fakkin' glad jag är över att JAG har RITAT denna håriga skapelse?!?!11 Men, ah, liksom

1. jag ritade den helt kravlöst utan prestationsångest och endast för nöjets skull/kul-å-testa-på-kanske-blir-det-en-hobby-och-då-kanske-jag-blir-bra-optimism.
2. DET VAR SÅ INIHELVETE KUL?!?!11
3. OCH LUGNANDE?!?!11
4. jag kunde koncentrera mig helhjärtat utan att distraheras av deppiga tankar!
5. bilden blev t.o.m. BRA?!11

Blir så jäkla generad över mitt överväldigande behov av att visa denna teckning för världen för jag är liksom inte van att vara stolt över mig själv.

Är t.o.m. generad över att jag har gjort detta skrytiga inlägg. MEN SKA TAMEJFAN PUBLICERA DET ÄNDÅ. Och ska fakkin' skapa en skrytig art-kategori där detta inlägg ska hamna like an artist.

Så, fan, puss och kram och sånt där!

10 kommentarer:

chrissy sa...

du BÖR skryta!!!!! det här är ju apbra!!!!!! DU är apbra!!!! keep on truckin du e bäst <3

agnesiod sa...

Fan vad gött tjejen!!!! Grattis och allt wohohihi!!!

Laura sa...

DEN VAR JU SKITSNYGG GUD?!?!?!?!??? Jag menar det. Har testat promarkers en gång, tycker det är fakkin fett svårt att få färgerna att liksom smälta in i varann typ. Jag venne. Och Jesus vad härligt att hitta avkoppling (har också nyligen hittat avkoppling i att springa och det är typ det bästa som hänt mig ever). U GO GLEN COCO

Vill förresten också säga att jag diggar din blogg jättemycket och är så inspirerad av din bloggstil (låter cheezy men så är det faktiskt), har liksom som mål att blogga mer som du gör för jag tycker det är så roligt att läsa dina knastexter.

Du äger

Pussar i cyberspace

Unknown sa...

SÅ bra ju!!! skryt på va föfasen!!

Unknown sa...

alltså asfin!!!!<3 grym e du

Vicky sa...

vadå generad, lägg av!! svinsnygg ju

anna horn sa...

asså vatusan skryt MERA!!!!!

ellin☮r sa...

yaaaah promarkers 4 lyfe!! och, TJUUSIGT <3

Helena sa...

Älskar den!! Så jävla snygg....du ska absolut fortsätta rita/måla.
Han ser ut att passa som ett tryck på en t-shirt.... ;)

Brag more!!! <3

fanny sa...

SÅ GRYMT!! Skryt på, du är underbar!