tisdag 3 november 2015

ANDRAS INSTAGRAMBILDER SOM JAG ÄR TAGGAD I: DEL 2


Jag tyckte det var kul nå jävulskt att titta igenom bilder jag är taggad i på insta, så här kommer ett inlägg numero dos i samma tema.





 

Vi kör igång med 4 bilder där jag hänger med endast grrrls. Alltså älskar grrrls. Drömmen vore ju att springa runt på stan med mina grrrls och skjuta killar på pungen med en slangbella och skrika "MEN GRINA RÅÅÅÅÅ" hela dagarna.

 

Jag och min one true love - Snusen. Har inte snusat en endaste fakkin' snusjävel sedan den första Maj, vilket är det sorgligaste evvurz. Men mitt hjärta slår normalt (så länge jag inte har ångezth eller är kåt eller har ett jävligt roligt skämt på lager typ) så jag antar att det är lite positivt ändå.

 

2 x squads

 

2 gånger jag varit exalterad över mat. Först på internationella matveckan på torget a.k.a. världens bästa jävla vecka. Andra i Fagerdalsparken då jag åt indisk take out någon fin sommarkväll.

 

En gång där jag och Millan lajvar lyxigt as fakk restauranglajf VS en annan gång då jag och Millan lever IRL med makaroner-o-ketchup-till-middag-IGEN-lajf.



SAMT en tredje gång då jag och Millan freakkin BJUDER Anton på lyxmiddag. Titt ba - hemmagjord sötpotatisgratäng och rött vin. ~*vuxet*~ Vi hade det däremot ganska trevligt, trots de lessna minerna på bilden :(


 


En printscreen där jag blivit avmålad av ett stycke random person och en bild där jag helt enkelt är vacker som en jävla tavla. ; - )


 

2 bilder tagna @ fezth





Fyra gånger jag + 1. Kuriosa: Lisa (på bilden längst ner t.h.) var det första bloggfanet som hälsade på mig IRL. Sedan svarade hon på en kontaktannons jag skrev på bloggen då Millan flyttade till Lund och nu är vi alla kompisar.



Låt oss avsluta med en bild där jag helt enkelt är jävligt snygg.

1 kommentar:

millan sa...

"Jag och min one true love - Snusen."

jag trodde det skulle stå "millan". HAHA. fyfan. aja. älskar dig. <3 punkt.