söndag 30 november 2014

BU-FAKKIN-HU

Blogginlägg författat av en som lider av komplex. Innehåller självömkan med spår av total misär.


Är hemma min pappa. Med andra ord är jag 2 emotionellt fakked app för att klara av min lilla hemstads så kallade cityhets. Hade någon form av plan när jag åkte ut hit att försöka bli vän med mig själv igen, men det ledde liksom istället till den oklara gif:en ovan? OBS pekar ej fakk jo x2 pga jag känner mig cool, för det är jag cirka 0% just nu. Utan fakkar systemet av den enda anledningen att jag måste dölja trycket på tröjan eftersom att den är stulen #teenagecrime minus teenage pga är 23 år 

Alltså, fan, jag känner mig bara så jäkla värdelös. Alla runtomkring mig bah fakkin' glänser i deras talanger, förmågor i ~*den ljuva konsten*~ att ragga, framgångar, hobbys, asbra personligheter, självförtroende, motivation och visioner. Och jag tänker för ofta på att jag inte kan något. Jag är liksom bara en fasad av hårt målade ögonbryn och coola kläder änd thäts it.

Kan inte ett jävla blixtnedslag bara träffa mig och ge mig något som tar mig någonstans? En endaste talang i något?

Liksom, det enda målet jag har i mitt liv för stunden är att lära mig kissa stående så att jag slipper leta en endaste jäkla buske till som går att gömma sig i till sommarn då en hänger utomhus. När den visionen eventuellt blir uppnådd kommer den inte leda till mer än att jag kan spexa till det genom att ställa mig och kissa bredvid kukbärarna (eller åtminstone cismännen) som har privilegiet att pissa vart fan de vill. Även om den grejen antagligen kommer kännas befriande och jävligt FAKK JO SYSTEMET.

3 kommentarer:

Helena sa...

Att du känner dig värdelös kan jag tyvärr inte gör nått åt. Tycker bara det är sååå tråkigt att du inte ser vilken awesome kvinna du är!!!
Saknar dig typ varje dag nu när jag bara går hemma och deppar, saknar DIG som person, dina asgrymma tankar och samtal med dig. Dom sjukt roliga tillbaka blickar vi har på 90-talet och massa massa annat.
I mina ögon är DU en förebild och nån jag ser upp till. Önskar jag var lika ascool som du, hade din förmåga att sätta ord på saker och din bloggtalang (syrran skratta sig till magmuskler då hon läste mitt försök till blogg).
Jag hoppas verkligen din vändpunkt kommer snart och att du få må svinigt jävla bra!!! För det förtjänar du om nån! Love U!!!!!

Fine - skriver om sex, kärlek, relationer & feminism sa...

Jag tycker du är cool iaf!

Sandra sa...

Din blogg är alltid den jag bläddrar fram först i högen och jag tycker du är grym, säkerligen en sjukt kul och fantastisk mänska att hänga med också!! Definitivt.
Så jäkla skönt med en som faktiskt skriver om dessa känslor, som ju tyvärr massa andra fina människor också går och bär på- inklusive jag själv from time to time. Har inga bra recept på hur en känner sig cool och bästis med livet- men kan ge dig massa PEPPKRAMAR!! ta hand om dig!