fredag 6 februari 2015

MANDA DA MANDA'S NYA KRYPIN

YO PÅ ER!


^Here u have a tired individual. WHY?! u might ask änd yesyes i am gonna tell u why it's because i am moving.

Quick översättning 4 u swedish readers: jag är trött pga jag håller på att flytta.

~*international*~


Japp, jag håller på att flytta. Från mitt forna sovrum till ett framtida sovrum som ska ta form i mitt vardagsrum. Givmild som en annan (dvs jag) är ger jag mitt sovrum till min kompiz Bea som ska flytta in i läggiz med mig.

Här får ni en sneek peek, tillika en ful liten jävla gif, på mitt sovrum in the mäking:


Sen ska det ba upp med en vägg (egentligen en gardin red. anm.) som skiljer av vardagsrum från sovrum och så är det typ klart.

Kanske är det här en nystart jag behöver för det känns frekkin' awesome!

1 kommentar:

Madson sa...

Jag tycker det är så spännande hur det kan kännas som en superstor förändring bara att byta rum. Eller typ flytta sängen från ena väggen till den andra. Märkligt o.O