måndag 9 februari 2015

MÅNDAG


~* P E P P A *~

Måndag, ny vecka, nya tag och nya möjligheter. Och allt vad fan det heter. Jag hoppas att ni har haft en ömäjzing weekend! Själv fick jag hångla efter ett lång och deprimerande tungtango-uppehåll och det är ju fett awesome!!

MITT LIVS STÖRSTA PS. Jag börjar må bättre ibland. Typ sådär att vintern inte bryter ner mig lika mycket, att det känns kul att gå till jobbet, att jag hittar fett med 90's inspo på pinterest, att min fattiga plånbok kanske inte är jordens undergång och mina känslor skrämmer inte ihjäl mig längre. Min kurator ser mina framsteg och tror att jag är redo att vara grown up on mah own väldigt snart och jag blir inte ens skrämd över att jag antagligen kommer sluta gå till henne i vår. Lajf can be good efter depp med andra ord.

5 kommentarer:

chrissy sa...

jaaaaa! fy fan vad du är värd det. hurra!! *glädjevrålar*

klöversmoa sa...

men ÅH fina amanda <3 hoppas att du får må bra och hejar på dig!!!!!!!!! du e så nice <3333

Madson sa...

Yay, fan vad nice!

bästbea sa...

saliv-salsa, löv u <3

Amanda sa...

Fin bild!