torsdag 16 juli 2015

JAG LEVER

HEJ ALLA LÄSARE!

Jag får så dåligt samvete när jag ser att ni är några som kikar in här varenda dag utan att möta ett enda nytt inlägg. Förvänta er inget storslaget idag heller. Jag ville mest in och säga hej och förlåt, men jag har helt enkelt tappat stinget när det gäller att blogga.

Jag hoppas att ni har en fantastisk sommar i alla fall och att ni mår bra. Jag har det bra. Klagar på regnet och springer ut i solen när den väl visar sig. Går barbent och hånskrattar åt kåta killar på krogen. Och dricker öl.

Imorgon ska jag och min roomie iväg på sån här 22 timmars Birka Cruises-kryssning och carpa partynatten med diverse 40+are. På lördag hänger jag på Härnosands stadsfest och tittar på Panda Da Panda. Ser ni mig på nått av detta ställen (eller någon annanstans för den delen) - tveka inte att säga hej. Då skulle jag bli glad!

Ha det fantastiskt tills nästa gång vi ses!

Puss o kram

3 kommentarer:

Vicky sa...

de e okej!! puss

chrissy sa...

don't sweat it! luv u <3

Nina sa...

Ingen press! Fint att höra att du lever :) Stor kram! <3