måndag 14 september 2015

I HAVE GLACE OGENS

Idag kära vänner är det inte vilken jäkla måndag som helst, utan måndagen jag officiellt blev Manda Da Brillorm. 

Har köpt 2 par va. Oooooch hääär ärom:



NUMERO UNO: Hipstriga Bert-brillor. Jag är SÅ JÄVLA NÖJD över att jag fick tag i en Bert-modell!!! Och att jag passade i dem!!!! CRÄJZY LAJF!!!!


NUMERO DOS: PAJLOOOT-BRILLOR. Känner mig på något sätt "classy" i dessa. Som att jag är updressad. Eller så känner jag mig chillad, typ "titta på mig, oooh, vilka relaxade ögon jag haaar". Lajk dem.

Trivs asbra, fast blir jävligt yr typ?? Alla möbler i läggiz ser ut att luta lite, men tydligen är det för att mina ögon ställer om sig. Som om en vore nån jävla mackapär som uppgraderas. "Bitchen med ögonbrynen 2.0 Glace Ogen edition".

Ännywäjz. Do you like?

Hizz or fakkin' dizz, ppl?

9 kommentarer:

elli sa...

wooooah, HISSAR till skyarna

laura sa...

SHIT VAD SNYGGA jag vill nästan också ha synfel?!

chrissy sa...

omg!!! nu e du *QUEEN SEE*!! hehhe felåt så dålig :')) men asså. SÅ JÄVLA SNYGGT!!!!!

julia sa...

SÅ JÄVLA SNYGG I BRILLOR !! så avis!! *springer och gör syntest*

Anonym sa...

oh de va jäkligt snyggt!!!

hmle sa...

Fy fan vad nice!

Nina sa...

Fakking hiss! <3

Anonym sa...

Herreguuuud,snygg! Tror det är dags att skaffa brillor själv nu också...

Gillis sa...

Tja, var har du köpt de första bågarna?!