fredag 16 oktober 2015

INGET TJAFS. INGA KONSTIGHETER. BARA EN GOD ÖL.


Ikväll är första fredagskvällen på fleeeeeraaaa år som jag spenderar hemma helt ensam. Mina vänner spelar sällskapsspel, men jag valde take out, folköl, ansiktsmask och Leagally Blonde. En kan ju tro att jag har drabbats av sinnesförvirring. Liksom hallååååå?!?!?!!111 Det är  f r e d a g , veckans bästa dag!! R U FAKKIN' CRÄJZY ELLER??!!1!?

Men. Min vecka har varit en fakkin' bajsvecka. Har sovit skit och drömt nå så jävulskt många stressiga/ångestiga/lessna drömmar. T.ex. drömde jag i natt att en man som tydligen var min farfar (dock noll likhet utseendemässigt, men u know hur drömmar kan vara) försökte att våldta mig. När jag tog mig loss och försökte få hjälp av min pappa blev han paralyserad av chock och sedan fick jag en panikångestattack. Jag har inte haft panikångest på över ett år, men i drömmen kändes det så verkligt och jag vaknade helt jävla kallsvettig.

Utöver mitt icke utvilade skick har jag dessutom haft det helt insäne på jobbet. Denna stress + min extrema trötthet har medfört att mitt tankemönster har varit svårt att hålla snällt. Jag har liksom tränat mycket på att inte tänka dåliga tankar om mig själv, och ofta har det gått ganska bra, men den här veckan har jag återfallit i singelkomplex, tvivel och dissande mot jaget. Och det har liksom varit svårt att distansera sig från de här jävla tråååkiga tankarna alla gånger.

En fredagskväll ensam hemma är i vanliga fall det topp 1 tråkigaste jag någonsin skulle kunna komma på, men ikväll finns det absolut inget bättre balsam mot själen än tystnad, folköl, ansiktsmask, Leagally Blonde och friheten i att fisa hur jävla vidrigt som helst utan att behöva ursäkta sig till roomien.

Jag hoppas att eran fredag behandlar er väl! Hångla på! Knulla lugnt! Öla gott! Eller fis som fan..

1 kommentar:

ebba sa...

eh hej i think im in luv