onsdag 30 mars 2016

2 KJOLAR

I och med att det typ vår nu, trots minusgrader ibland i alla fall där jag bor, vill jag investera i new outfitz. Därför har 2 nya kjolar investerats.


1 denna röda som redan har varit med på 2 utekvällar, varav en av dem i superdrunk tillstånd. Jag fick för mig att kl.03 var ett perfekt klockslag för lite parkour och ramlade således efter ett hopp från en parkbänk ner i vårgruset. Är såååå stolt över mitt ärr, men det får gärna läka ihop tills barbentspremiären tack.


Kjolen är baj thä wäj i jeanstygm, superkort och 90talig. Köpte den på Monki för vetintehurmycket men ganska överkomligt billigt.


Andra kjolen är från Gina Tricot (!) och är jättestretchig och alldeles kritvit. Är lite nervös inför att använda den just nu för vill inte lera ner den (efter eventuellt parkour-pass t.ex.) så den får vänta lite på torrare underlag. Tror den kostade 200kr.

Känner mig skitcool i båda kjolarna.... mina lårmuskler framhävs nå jävulskt...

...jepp..

..hur avslutar en ens såna här inlägg om kläder? Haha. Vet inte.

Aja. Fakk off.

Inga kommentarer: