onsdag 9 mars 2016

EN KORTARE LÄGESUPPDATERING

- Jag letar efter vårtecken (vare sig det är döende snö, framsmält hundskit, vårdepp, en kvittrande jävla fågel eller ett uns solsken) och räknar ner de sista dagarna av iphone 4s-misär. Den tjugonde-nånting mars är stunden då jag uppgraderas till 6s och då ska min instagram återuppstå. LÅT MIG HÖRA ETT HURRA!!

- På dagarna jobbar jag och på kvällarna sträckkollar jag på Game of Thrones (är snart klar med säsong 5) och gruvar mig för stunden då jag måste hitta en ny sysselsättning då avsnitten tar slut.

- Jag har börjat träna OBS!! EJ SKÄMT OBS2!! EJ PÅ GYM UTAN HEMMA MED MIN PT YOUTUBE( PGA RÄDD FÖR GYM-MÄNNISKOR!) Tipsar om detta till alla med ångest för den har blivit så himla mycket mer hanterbar.

- Under resterande tid söker min blick efter snygga (och vettiga!) handjur pga long tajm no ligg så att säga utan några som helst resultat. (Jag har starka misstankar om att detta kan vara anledningen till att jag plöjt igenom snart 5, vilket motsvarar 50 timmar, säsonger av GoT på typ två-tre veckors tid) Tips om snygga kärlar mottages på mejl.

- Internationella kvinnodagen är över för i år och jag vill tacka alla som fortsätter kämpa på, vare sig kampen utspelas i fikarummet, internet, ute i världen eller på stadens torg. Värna om era kvinnliga relationer, hedra de som fört oss dit de är idag och kämpa för de som fortfarande har det mycket värre.

Puss och kram cyberspäce

^i mitt för tillfället mest använda plagg


1 kommentar:

felicia sa...

jag har exakt samma instagram-plan som du!! längtar ihjäl efter en mobil med lite bättre kamera så man kan fota igen!! <3 <3