måndag 8 september 2014

MÅNDAG


1. Hur creepy är det inte att minutvisaren a) rör sig snabbare än ett steg i minuten (är väl cirka 10-20 sek mellan varje bild) och b) rör sig uppåt?!?!11 Nu när jag tittar på den är den mycket mer logiskt pekandes neråt. ÄR JU VÄRSTAAAA SCHRÖDINGERS KATT/KVANTFYSIK-MYSTERIUM?!?!111 Att typ ett föremål eller liv kan te sig hur som helst (eller inte finnas alls) när en inte betraktar det. Men när en tittar efter bestämmer det sig för att typ följa naturens lagar?! ... !!! OMG EXTEME FYSIK-MOMENT GOING ON!!!

2. Idag är det en tung dag. Jag har öppnat upp mig om min jobbigaste sak atm hos min kurator och det känns ju såklart lite bättre, men jag blir så himla bakis på feelings när jag blir så aktivt medveten om dem. Fast jag är stolt över mig - den här tillsynes zero feelings guuuurl (dvs jag) progressar i rätt riktning och blir en mer öppen individ.



3. Har en så otroligt sunkig snyggdag idag?!?11. Borde väl egentligen städa lägenheten, men kan inte waste:a en sådan god streetlook, så jag tänker bege mig ut på stadens gator och torg. Jag hoppas på att en god sallad och möjligtvis en kompis väntar på mig där någonstans.

4 kommentarer:

Hanna sa...

DU ÄR TILLBAKA!!!!<3

Emma sa...

alltså hur sunkfresh får man va

Linnea sa...

Weho, GIF-Manda is back!!

ellin☮r sa...

fast med tanke på att fatta-texten är spegelvänd bör väl klockan också vara det utan konstigheter..... SORRY BOUT IT