måndag 8 september 2014

THEY CALL ME MANDA DA MANDA, I'M BACK



HALLÅÅÅÅÅ ÄR NI KVAR HÄÄÄÄÄR??!!?!11



~*ropar ut i da eviga cyberspäce*~

Jag vill meddela att jag härmed flyttar tillbaka hit till min gamla adress på MANDA DA MANDA STREET on da BLOGSPOT distrikt. 

Så vad har hänt sedan sist vi hördes (juli)?

- Jag försökte förgäves på en ny bloggidé som inte gick så bra. Var så pepp innan på att skriva nischat om systerskap, men fick lära mig att jag trivs bäst här.
- Jag har blivit solbränd och liksom brun för första sommaren sedan jag var typ 9år och nu har jag blivit ganska blek igen. 
- Jag har börjat gå till en kurator som är da fakkin' bomb och börjat ordna upp mitt liv och ta min ledsamhet på allvar = bästa valet i år.
- Jag har slutat röka och kan liksom freakin' andas igen <--- #MINDBLOWN

Så nu har vi catchat upp min senaste tid. 

Vad har ni gjort?!?!11 

PS. Känns gött att vara tillbaks. Nu kan jag liksom börja göra gifs igen.