måndag 22 september 2014

EBAYS FÖRBANNELSE

bild: pinterest
Idag har jag introducerats till ebay cirka hundra jordsnurr efter alla andra som e cool. Anledning? För att beställa hem en halloween-outfit.

Eftersom jag snart blir solokvist och ska betala hyran själv framöver vet jag om att jag måste vara duktig med att hålla i pengarna, så lovade mig själv att inte köpa något mer än outfiten.

Sååååååååå.

När jag var klar sökte jag på 90's tattoo chokers för "skojs skull" (#hehe) och ändrade mig drastiskt. Tänkte att "fan jag MÅSTE ju beställa hem ett."

Bara ett.

Ett.

Jahaja.

SPOILER ALERT: Jag failade.

Har nu beställt hem ett antal fler en bara ett. Minns dock inte riktigt hur många. Det var 2 easy att bara klicka och godkänna och ba "ah, paypal fixar det där!".

VILL JU HA ALLA JÄVLA FÄRGER OCH KOMBINATIONER?!?!?111

Jag märker hur ett nytt begär och beroende växer i mig. Det vill ut i KLICKA & GODKÄNN-fingret. Jag måste hejda det. Rädda min redan utsatta plånkis. Fakkin' p r o n t o .

Metod: Stilla ett begär med ett annat.


Så.

Nu är jag lugn.

OCH JAG KOMMER VARA SÅ JÄKLA 90'S FAB OM NÅRA VECKOR. AAAAAAH.

#WIN

1 kommentar:

ellin☮r sa...

HAHA fan vad läskigt, har suttit på etsy och hållit mig från att göra exakt samma?? men med bättre resultat (för pånkizen iaf, inte min look)