fredag 3 oktober 2014

YTTERST MEDIOKERT INLÄGG


~ * H E J * ~

På begäran från en (1!) anonym uppdaterar jag blöggen. Saken är den att jag strävar efter phet comebäck, men liksom da flow är the end. Beror på att jag är ledsen eller likgiltig majoriteten av min tid just nu. Livet e jobbigt osv.

Så, du anoyma som länkade 90-talstjejen på youtube till mig, får för tillfället nöja dig med en gif. 

Btw, om ni har en inläggsidé på lager får ni gärna tipza mig. Mitt inspo-mode har fastnat på noll-inspo-allt-e-grått-och-fult. Annars kan ni motivera varför jag ska fortsätta med den här bloggen, varför jag e cool osv.

Mvh
attention whore (sorryyy, not sorry.)

6 kommentarer:

chrissy sa...

ilysm du e megaawesomesuperbäst!!! blir alltid pepp av att komma in på din bloggy!! men asså jag mår också typ alltid sämst men man kan hitta nåt å blogga om ändå. typ....misären...... Ok jag har inga bra uppslag eller coola idéer MEN JAG GILLAR DAJJ SÅ MKT OKEJ???? <3

Anonym sa...

Jag har mått väldigt dåligt och det enda jag kunde tänka på var att "det blir bra". Livskris/ångest/vill ite vara med. Det är inget man tror på då, men om man liksom får sig att tro på det ändå. lita på sig själv/omgivningen/tiden/samhället på något konstigt sätt. Och faktiskt att man känner sig så himla mycket starkare på andra sidan. Idag mår jag bra.

Du är bra

Anonym sa...

MEEN :O Okej nu måste jag förklara mig. Går in och kollar din blogg någon gång om dagen i hopp om uppdatering för du är svinbäst och sådär. Har ärligt tänkt flera gånger nu senaste dagarna att jag borde skriva nånting som "Hallååå vart är du?? SAKNAR DIG" osv men sedan backat ur för att jag tänker att du får väl skriva när fan du vill och ska väl inte känna någon press och tjat till att skriva om du inte pallar, du har ju ett liv utanför också. MEN nu ångrar jag ju mig att jag inte skrev!!!! Spelar liksom ingen roll om du skriver ett svinintressant inlägg som känns viktigt för dig eller om du bara lägger upp en bild när du dricker kaffe i pyjamas, all uppdatering är svinbra för vi gillar dig. Och sådär. SÅ <33 LOOOOVE

Anonym sa...

(Blev för övrigt också smegaglad att du kom tillbaka till den här bloggen, den är min favvis faktiskt. <3)

Anonym sa...

HELA DU ÄR VIKTIG, ATT DU VÅGAR VARA ÖPPEN MED DIN ÅNGEST. BLIR LITE LUGNARE AV ATT HÖRA OM ATT ANDRA OCKSÅ HAR SVARTA HÅL I SIN MAGE.
(OCH VILL DU INTE SKRIVA OM ÅNGEST KAN DU SKRIVA OM 90TALETS VADSOMHELST, HÖJDPUNKTER, MODE, MUSIK OSV, FÖR OMG DU INSPIRERAR) (HAHA ÄR MEDVETEN OM ATT DETTA ÄR ORIMLIGT KLYSCHIGT, DOCK ÄR JAG MKT ALLVARLY)

hanna sa...

varför går det inte att hitta några av dina gamla inlägg??? jag vill läsa allt om mensen och menskopp och menshistorierna!!!!