onsdag 8 oktober 2014

EN FRÅGA, ETT SVAR OCH ETT FÖRSLAG

varför går det inte att hitta några av dina gamla inlägg??? jag vill läsa allt om mensen och menskopp och menshistorierna!!!! 

Svar: Av den enkla anledningen att jag har tagit bort dem. Varenda inlägg är cyberspäcehistoria. Om ni undrar but Manda fakkin' whyyyyy? så tog jag bort dem pga ville ha en nystart. När jag är i lessna perioder kan de leda till spontana beslut och förändringar, som att ta bort alla jäkla inlägg på bloggen. Jag antar att det hör till topplistan av bloggares största not-to-do:s men jag ångrar det inte. Historiken gav mig prestationsångest typ.

MEN är ju lika crazy about talka om mens som förut. Vill ni läsa om mens? Va VA VAVAVA?!?! Om ni är på inför jag gärna en hel jäkla kategori om mens som fakkin' ohämmat behandlar ämnet menstruation.

Är ni på? <--- OBS!! Det är nu ni ska klicka in er på kommentarsfältet här närmast nedan och skriva "JA!"

6 kommentarer:

sarah sa...

JA!

ellin☮r sa...

SJÄLVKLARRY

chrissy sa...

YEZ PLZ!!! och massa cyber löv 2 u <333

Helena sa...

JAAA!!! <3

Anonym sa...

lätt ja! (e på alla slags inlägg pga du e GRYM! mer manda da manda till folket!!)

Anonym sa...

MEN JAAAA PLZ MENS <3