onsdag 15 oktober 2014

ANGÅENDE DRÖMMAR OCH VISIONER

ok... det här kanske är ett jättedåligt förslag... så don't judge me 2 hard SÄG BA D. jag vill bli författare och det har jag vetat att jag vill bli sen jag var ca 2 sekunder gammal. dvs 4 FAKKIN evr. ~*under årens gång*~ har jag haft major svackor och skrikit på mig själv om hur jävla dum i huvudet jag är som drömmer om att skriva när tex siri hustvedt finns... MEN DÅ RYCKER JA OPP MÄ. och som den hemska HEMSKA person jag är.... så.... LÄSER JAG DÅLIG LITTERATUR. jättemycket, och gärna sådan som blivit kritikerrosad & ~*tjänat storkovan*~. DÅ MÅR JAG BÄTTRE och tror på min dröm igen, för kan sexistiska, mediokra verk publiceras samt hyllas till skyarna SÅ KAN MINA BERÄTTELSER OCKSÅ. för jag vet ju att dem är mycket bättre. mitt tips är alltså: VÄLTRA dig i sånt som är uselt. brakkonsumera fulkultur. överdosera lågbudgetfilm. KOLLA PÅ TRE SOLAR. du kommer må så mycket bättre av vetskapen om att andra har gjort mycket, mycket dåliga saker OCH ÄNDÅ LYCKATS. therefore, it cant hurt

^Den här kommentaren fick jag av bästa Chrissy (<-- in och läs hennes köngliga blogg och adda på bloglovin, vettja! Ni kommer inte bli besvikna, änd thät's a fakkin' promise!) när jag bröt ihop om drömmar och visioner igår. Tänkte att jag kunde dela med mig av den till er, för den var så jäkla bra! 

Angående visionerna har jag hittills kommit på noll, men vi får hoppas att det tar sig.