söndag 26 oktober 2014

NÅRA PUNKTER OM DAGEN


3 positiva saker med att vara jag idag:

- Har lekt med min favoritbäbis, a.k.a. min systerson.
- Har varit sådär hur-kan-ingen-vara-kär-i-mig-när-jag-är-såhär-jäkla-snygg-snygg.
- Har fått en skitnajz 60-talsmöbel av pappa som nästan är finare att lägga ögonen på än någon kille i hela världen. ~*60-TALSMÖBEL POWAH*~ 

1 negativ sak med att vara jag idag:

- Har spelat glad och hållit humöret uppe pga kalas med familjen när jag egentligen har velat ligga i sängen och lyssna på Kent.

1 otippad sak med att vara jag idag:

- Har efter många år isär återfunnit mina känslor hos Kent (obs! gamla Kent /mvh hipster) igen, pga känner mig lika vilsen som sist jag älskade dem, dvs när jag var typ högstadie- och gymnasiegammal.

3 kommentarer:

Anonym sa...

<3 kent :,(

ellin☮r sa...

SNYGGJÄVEL, d e du

..något säger mig dock att det inte kommer stå många växter på't, för ett blombord liksom. heheh

ALicia sa...

Älskar möbeln.