onsdag 21 januari 2015

HEEL TO DA TOE


Här ligger jag i en obäddad säng, bland tvätt och med mjöliga+gräddiga arbetskläder. Livet vettni. En lever i oreda hela jävla tiden.

MEN, låt oss zooma in i en liten del av det aktuella i mitt liv just nu - nämligen S K O R N A på bilden! Klackskovägraren numero uno (dvs yours truly) har köpt klackskor. Jag ska nämligen gå på någon gasque på lördag när min syster tar sin juristexamen (!!) där det tydligen är olämpligt att ha platåskor. Fakk society med dess jävla vett och etikett.

Antalet gånger jag har gått i klackskor kan räknas på en hand minus två fingrar och senaste gången var på min student. I ett par 3 cm höga klackar.

Dessa är typ 11 cm höga.

Jag har två lediga kvällar på mig att lära mig gå i dessa. Har denna gif som min Blondinbellska visionboard för att nå målet:


WISH ME GOOD LUCK!!!!!!!!!!!!!!

Inga kommentarer: