fredag 9 januari 2015

TACK!!!!

Fyfan, vad otroligt peppiga och fina ni har varit de senaste dagarna! Så jäkla mycket cyberspäceluv som jag inte riktigt förtjänar med tanke på hur sämst jag är på att blogga nuförtiden.

Jag ska försöka att shape:a up mig, men jag utlovar inga mirakel som the dude Jesus för jag är 1. deppig, 2. sjuk och 3. fullt uppbokad med att klara av vardagliga saker som att frosta ur frysen, ringa och boka tid hos kuratorn (som jag missade idag pga trodde det var imorgon. det gjorde mig så inihelvete ledsen!) och äta upp all den kopiösa mängd saffranspasta jag lagade igår.

7 kommentarer:

millan sa...

du är bäst.
ingen protest.

chrissy sa...

d gör inget!!! vi väntar här! jag vill BARA se inlägg från dig som du tyckte om att skriva! din blogg ska väl inte vara ångesten.se heller. jag älskar den och den är som ett litet krypin av feminism, pepp, klokhet & allmän ägighet. GÖR VA DU VILL så ses vi här när du känner för't! puss!!

ellin☮r sa...

lol läste allmän ^ÄGGighet och bah wut

och millzon har rätt, bäst är du!

Inez sa...

asså håller åsså m ovan att du är bäst 0 protest
men också d med att man måste SHAPE UP, asså ibland måste man nt d. vet sj att ja mår sämre när mitt rum är dödsstökigt å ja typ ligger i sängen hela dagarna å kollar på youtubeklipp och ja då kan man ju shape the fuck up liksom för de är ba att städa rummet å ta en PROMENAD lix men vid rikiga jävla ångestperioder är de inte så jävla lätt att liksom bestämma sig för att "ta tag i livet" om du förstår?? mår ibland sämre av det pga blir smått manisk av att gå ut å göra saker och "må bra" kanske superkluddigt men summa sumarum: SHAPE UP om du känner att du vill de, annars ba skit i d och bli för full/ät för mkt chips/gå runt i pjamas och nt ducha alldeles för länge PUSSS

Cajsa sa...

Heeeej! måste verkligen få veta varifrån du skaffat din sailor jupiter costume? Behöver den <3 tack så mycket för svar!

chrissy sa...

haha ja... jag älskar din ÄGGighet manda så äre bara

anna horn sa...

äh du behöver inte blögga för å förtjäna cyberluv heller!!!!!! blogga när du vill å så. kram å kamp!!!!!!!!!!!!