söndag 15 mars 2015

THEY CALL ME VÅRDEPRESSION, IM BACK, IM BACK

10 ANLEDNINGAR ATT MISSTÄNKA ATT MIN VÅRDEPRESSION ÄR TILLBAKA:


1. Jag känner ett extremt stort behov av att flytta in i mina mjukisbyxor.
2. Jag känner ett extremt litet behov av att ta hand om min hygien.
3. Jag har ångest över att borsta mitt hår. Liksom kolla där uppe^ och observera att jag håller i en (1!) slinga, men hela håret hänger fast i det.  ~*dreadz made by depression*~ Tur att jag har investerat i en tangle teezer <-- tips till alla med depp-tovor eller tovigt hår i ö.h.t.
4. Musiken jag lyssnar på är enbart den som påminner mig om tidigare love interests och på så sätt straffar jag mig med faktumet att inga av dem ledde till ett uns löve at all.
5. Jag har extrema singelkomplex och längtar tills fiskmåsarna kommer tillbaks. Förhoppningsvis kan de skita på ett (helst alla, men kan jag inte få allt så åtminstone ett) äckligt kärlekspar som kladdar på varandra i offentligheten :-)
6. Jag känner mig värdelös pga ingen är kär i mig.
7. Jag blir ledsen då jag som feminist och GRRRL-powerentusiast vet att tjejer are strong enough 2 live without u boys, men inte tänker så om mig själv.
8. Jag är obekväm hela tiden.
9. Jag vill helst bara se film eller The Office.
10. Det faktum att jag ens skriver det här inlägget i stället för att gå in till min roomie och be om en kram.

Sorry för gnäll. Fast sorry, not sorry, diz iz mah blog and i don't give a fuck.

~*springer iväg och knaprar d-vitamin*~

5 kommentarer:

Anonym sa...

Alltså tack för det här. I'm not alone. De gånger (dvs alla) jag försökt förmå folk att relatera till varför jag blir nedstämd av våren har lett till total oförståelse.

klöversmoa sa...

mandaaa love you <3333 heja dig1!!!!!!

Sonia sa...

Gash, inne i precis samma känslor.. Jag skriker efter kärlek.. skriver provocerande fb-statusar om att jag inte tror att män kan älska och folk hatar mig i kommentarer -_-
Jag skriker och skriker och skriker men det är fan ingen som lyssnar..

julia sa...

i feel u <3<3

Fine - sex, kärlek, relationer & feminism sa...

Blir också deppig på våren. Känns som att jag... missar en massa grejer jag kunde göra i livet? Vette fan. Kram!