måndag 9 mars 2015

DA ALMOST FAMOUS MANDA

Måndag morgon och solen skiner. En bra dag. Kollar bloglovin. Kollar populära inlägg. Ser att Flora har lagt upp "10 FRÅGOR OCH SVAR OM BRUDAR" och jag bah JAG HAR JU FAKKIN' S K A P A T DEN LISTANNNNNN!!1111 :0:0:0  (obs längst ner i länkade inlägget)

Så jag kände liksom, fan this is it. En stor niotillfem:ig blogg (close enough till niotillfem herself lix) har gjort min lista och länkat till mig. Massa nya peepz, nya followers, mitt jävla namn kommer skrivas i blogghimlen osv. ~*storhetsvansinne*~

Ja, jag kände allmänt såhär:


Med ett leende klickade jag mig in på Floras inlägg. Och fann detta:

WUUT?!?!?!11111 WUUUUUUUUUUUUUUUTT?!?!?!?!?!?! THE?!?!?!?!!?!? FAAAAAAKKK?!?!?!



~* SÅ NÄRA MEN ÄNDÅ SÅ INIHELVETE LÅNGT BORTA *~

Så. Mitt bloggkändisskap är fortfarande inte existerande.

Fan.


5 kommentarer:

Flora sa...

allltsååååå SORRY LÄNKAR NU <3 <3 <3

chrissy sa...

hahahaha asså mandaaaa <333 plus ^ gullflora som fixar. NU SÅ!!! nu kommer den, MANDA DA MANDA world domination 2k15 <3

Hanna sa...

ahahahahahahahaha åååååh <3 känner mig så jäkla evil nu <3

botellonz sa...

omg!!!!!! d betyder att ja & inez snart också e kändizar??!?!?!??? WIIIIEEEEE

elise sa...

hahaha skrattade högt åt detta! älskar ragen! SJUKT GRYM LISTA klart man ska ha massa cred!