tisdag 3 mars 2015

MILLAN.

Fina vän, kanske är du den som ser upp till mig mest. Du lyckas alltid poängtera kvalitéer som jag inte ser hos mig själv. Fast så har du alltid varit. Du ser det bästa hos så många och ger alla människor en ärlig chans att få vara en del av ditt häng.

Kanske borde borde du se dig själv som du ser mig, för vi är jävligt lika varandra ändå:
- vi är inihelvete snälla
- vi är fashiön
- vi är systerskap:iga
- vi är bra vänner
- vi är bra på att dricka boxvin direkt ur pipen på boxen
- vi är roliga
- vi är skrattiga
- vi är omtänksamma
- vi är kramiga
- vi är bra på att laga mat
- vi är bra på att posera
- vi är GIRL POWER.

osv osv etc etc i evighet.

DESSUTOM är du den modigaste jag vet. Du är alltid 100% genomärlig mot andra, du kan säga ifrån om du känner dig trampad på och du vågar att blotta dina feelingz även om det känns som fan. Du är något att se upp till och du borde krama om dig själv varje dag för allt du är och allt du gör.



Den här bilden är från juni 96/97:ish och vi skulle göra ett framträdande till en låt jag inte kommer på vad den heter. När vi klev upp på trasmattan som agerade ~*stora scenen*~ inför alla föräldrar och barn och fröknar och randomz tappade vi hela framträdandet. Vi stod där på mattan och såg antagligen lika vilsna ut som på bilden genom hela numret. Det blev flopp och inte alls som vi tänkt oss.

Millan, livet kommer antagligen inte bli som vi tänkt oss alla gånger, men även om vi failar rejält kommer vi stå där tillsammans.

Precis som när vi var små.

1 kommentar:

klöversmoa sa...

omggg bööööölar <3333