måndag 2 mars 2015

ETT LIVSTECKEN

Tänkte bara kika in och göra notis om att jag lever och sådär. Samtidigt får ni ett insta-spam, vilket egentligen känns onödigt då jag antar att ni flesta som följer mig här även följer mig på instagram. Men uuh, whatevvs.


Sen Bea har flyttat in med mig i läggiz har livet mest gått ut på att leka vuxen. Dvs storhandla mat, köpa snus på stock, planera middagar och äta tillsammans vid köksbordet. Bea är da bomb på frukost vilket är en livsstil jag försöker att haka på nu.


Annan fördel med att bo ihop: att göra så mycket tillsammans med någon. T.ex. åka buss tillsammans....


...tjuvdricka medtagen öl på nykter tillställning tillsammans och med kompis-Edgar...


...och ta sovmornar tillsammans. Jag har egentligen ett eget rum ju, men jag har inte sovit allt för många nätter där än, utan jag och Bea trängs istället i hennes säng. Totally worth it när en får vakna till den fantastiskt tumblr-hipstriga blommor+pastellhår+stjärt-vyn ovan.

Att leva ihop med en kompiiz gör vardagslivet dubbelt så jävla kul helt enkelt.


I övrigt har jag pullat off två fantastiskt jävla nittitaliga outfitz i helgen. :-) :-) :-) :-) Nittitale' gör mig glad.


Och avslutningsvis väääärldens bästa jävla bild på mig och  min favoritperson i hela världen, nämligen min systerson. Blir så inihelvete varm i magen av att hänga med honom.

2 kommentarer:

Amanda Halldan sa...

Härliga bilder! :)

christina sa...

MEN VA E DET DÄR FÖR GÖDDIG HIPSTER-SNUS? :O<3